Carmine Gallo

Az Apple-élmény


Kiadó: AKADÉMIAI KIADÓ
ISBN: 9789630594196
Megjelenés: 2013-11-21 14:54:00
vásárlás ►
Az Apple Store üzletei minden más kereskedő cégnél nagyobb bevételt realizálnak négyzetméterenként. Csakhogy az Apple sikerének és az ügyfelek kitartó márkahűségének nem kizárólag a "hihetetlenül nagyszerű' termékkínálat a titka: kiváló, profi, tettre kész, céltudatos munkatársak dolgoznak azon, hogy az ügyfeleknek olyan vásárlási élményben legyen részük, ami párját ritkítja. Carmine Gallo, akinek a könyvei a világon mindenütt bestsellerek, ebben a művében részletesen ismerteti, milyen elveken és üzleti gyakorlaton nyugszik a stratégia, amely mindenben az ügyfél érdekeit tartja szem előtt, és azt is elárulja, hogy ha ugyanilyen magas színvonalú szolgáltatást nyújtunk, saját márkánkkal miként érhetünk el kiemelkedő eredményeket.


Az Apple lesz az új HBO?
E heti beszámolónk első részében olvashattok Elvis halálának évfordulójáról, a Sziget Fesztiválról, két magyar filmről, melyek rangos külföldi díjakra esélyesek, illetve az Apple-ről, mely jövőre tíz showműsor gyártását tervezi.
Olvassa el a teljes cikket a Mindennap Könyv oldalon! >>

vásárlás ►tovább ►
ISBN: 9789633043806
Megjelenés: 2016-11-02
méret: 210 mm x 140 mm x 12 mm
vásárlás ►tovább ►
ISBN: 9789633041987
Megjelenés: 2014-11-21
méret: 210 mm x 140 mm x 12 mm
vásárlás ►tovább ►
ISBN: 9789633040850
Megjelenés: 2012-06-08
méret: 210 mm x 140 mm x 12 mm




Ez is érdekelhet:

HÍREK
2017-11-20 11:56:51

40 éve halt meg Elvis, és más érdekességek a nagyvilágból

Tovább
SZERINTETEK
2019-01-14 19:00:53

Cixin Liu: A sötét erdő (Háromtest-trilógia 2.)

Tovább
HÍREK
2020-03-30 16:52:08

Sorsfordító történetek – Novellaíró pályázat

Tovább