BőHM KORNÉL

"Sem megerősíteni, sem cáfolni..."-Lépjünk túl a közhelyeken hatékony kríziskommunikációval!


Kiadó: HVG Könyvek
ISBN: 9789633045749
Megjelenés: 2018-04-13 10:00:00
vásárlás ►
Hogyan ismerjük fel a krízisre utaló előjeleket?

Mitől lesz hiteles egy vezető megszólalása a médiában?

Miként hasznosítsuk a válsághelyzet tapasztalatait?

A súlyos balesetek és természeti katasztrófák, termékvisszahívások és emberi mulasztások nem tesznek jót egy vállalat vagy intézmény hírnevének. A közösségi médiában pedig immár bárki világgá kürtölheti rólunk lesújtó véleményét, és egy pillanat alatt válsághelyzetben találhatjuk magunkat. Reputációnk megőrzése vagy visszaállítása szempontjából az első 24 óra kritikus időszak, ezért tisztában kell lennünk a válsághelyzetben alkalmazható kommunikáció alapelveivel.

Bőhm Kornél kríziskommunikációs tanácsadó hiánypótló, olvasmányos kötetében bemutatja, mit tehetünk a krízisek megelőzéséért, milyen elveket kövessünk, ha már megvan a baj, és utólag miként érdemes levonni a tanulságokat. A számos példa, esettanulmány valamint a magánéletből ismerős helyzetek segítségével kommunikációs szakemberként, proaktív vezetőként, sőt akár laikus hírfogyasztóként is megtanulhatjuk, hogy a krízisből akár új esélyt is teremthetünk.



Méltatások:

"Többször kezeltem mások válságait, néha még sikerrel is. A magam kríziseivel viszont mindig nehezen boldogultam. A tanácsadó különösen kényes arra, hogy tanácsért kihez forduljon. Bőhm Kornél véleményét bármikor szívesen kikérném, mert pont olyan, mint a könyve: okos, precíz, megfontolt és elegáns."

Batiz András, az Impact Works alapítója, kommunikácós tanácsadó és tréner, volt kormányszóvivő



"Miként életünk során mi, emberek sem kerülhetjük el a sérüléseket, a gazdasági élet szereplői is előbb-utóbb szembesülnek olyan kihívásokkal, amelyeket már nem lehet a hagyományos kommunikációs rend keretein belül kezelni. Bőhm Kornél jó diagnoszta és megbízható kezelőorvos, akinek könyve segítség lehet a gyors elsősegélynyújtásban éppúgy mint a komolyabb sebek ellátásában. Ne feledjük, egy krízis megoldása soha nem az adott problémáról szól csupán, hanem a vállalati reputáció megőrzéséről is. Nem kérdés, érdemes felkészülni -- ehhez kiváló segítség ez a könyv."

Balaton Anita, a Cafe PR alapítója és ügyvezető igazgatója



"Nincs eredményes krízismenedzsment hatékony kríziskommunikáció nélkül. A változó gazdasági életben a válságok is új és új formában jelennek meg. Így a ma sikeres kezelési módszer lehet, hogy holnap már módosításra szorul. Ezért ilyen fontosak és a vállalatok egészséges működéséhez nélkülözhetetlenek a naprakész válságkommunikációs útmutatók, mint az elismert szakember, Bőhm Kornél könyve is, amely az örökérvényű kríziskezelési szabályokat a legfrissebb kommunikációs módszerekkel és stílussal ötvözi."

Horváth-Magyary Nóra, a K&H Csoport kommunikációs ügyvezető igazgatója



"A kríziseket talán csak a PR-szakemberek szeretik, mert ilyenkor végre megmutathatjuk, mire vagyunk képesek. Ez a könyv fellebbenti a fátylat a kríziskezelés kulisszatitkairól, kézzel fogható segítséget nyújtva a szakemberek és a laikusok számára is."



Lakatos Zsófia, a Magyar PR Szövetség elnöke



Szerző:

BőHM Kornél kommunikációs tanácsadó, fő szakterülete a kríziskommunikáció. A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) Kríziskommunikációs Tagozatának alapítója. Rendszeresen publikál hazai és nemzetközi szaklapokban, üzleti magazinokban, népszerű blogot és kríziskommunikációs hírlevelet ír. Üzleti kommunikációs tanácsadói munkája mellett állandó előadója a magyarországi üzleti rendezvényeknek, konferenciáknak, vendégelőadója, óraadója több hazai felsőoktatási intézménynek.


Miként hasznosítsuk a válsághelyzet tapasztalatait?
Reputációnk visszaállítása szempontjából egy katasztrófa után az első 24 óra kritikus időszak, ezért tudnunk kell a válsághelyzetben alkalmazható kommunikáció alapelveit. Oláh Andrea Bőhm Kornéllal, a szerzővel beszélgetett.
Olvassa el a teljes cikket a Mindennap Könyv oldalon! >>





Ez is érdekelhet:

INTERJÚ
2018-09-11 14:11:37
Tovább

Bőhm Kornél: Sem megerősíteni, sem cáfolni...

Reputációnk visszaállítása szempontjából egy katasztrófa után az első 24 óra kritikus időszak, ezért tudnunk kell a válsághelyzetben alkalmazható kommunikáció alapelveit. Oláh Andrea Bőhm Kornéllal, a szerzővel beszélgetett.

 



trend fm

MINDENNAPI
2017-11-20 09:46:26

„sötét van nélküled / szemem ki sem nyitom”

Tovább
HÍREK
2020-03-30 16:52:08

Sorsfordító történetek – Novellaíró pályázat

Tovább