Bob Hoffman

Marsbéli marketing - Avagy hová tűnt a józan ész a reklámiparból?


Kiadó: Reklámtörténet Könyvek
ISBN: 9786150007854
Megjelenés: 2018-01-19 16:00:00
méret: 148 mm x 210 mm
vásárlás ►
A Marsbéli marketing a kaliforniai reklámszakember, Bob Hoffman - más néven: Ad Contrarian [reklámos lázadó] - blogjának , cikkeinek és előadásainak sajátos gyűjteménye. Nyers, indulatos és szókimondó szövegeket tartalmazó írás. Minden marketinges és reklámos számára felkavaróan tanulságos olvasmány.

"Napjainkban a marketingszakma elképesztő mértékű tévedésben él. Hogy ez miben nyilvánul meg? A márkák szerepének aránytalan eltúlzásában; a reklámügynökségek szerepének szétzilálásában; hogy a szélhámosságot trendnek tekintjük; hogy a világ legerőteljesebb fogyasztói csoportját figyelmen kívül hagyjuk; hogy elhisszük a közösségi média marketingálmait, és hogy behálóznak bennünket a csaló és korrupt digitális reklámok. Elég gusztusos a menü kínálata. Nos, az én feladatom, hogy beledöfjem a villámat e sok ostobaságba." (részlet a könyvből)


„Napjainkban a marketingszakma elképesztő mértékű tévedésben él.”
Bob Hoffman cikkeinek és előadásainak sajátos gyűjteménye. Marketinges és reklámos számára felkavaróan tanulságos olvasmány. Oláh Andrea Kovács Leventével, reklámügynökség tulajdonossal beszélgetett.
Olvassa el a teljes cikket a Mindennap Könyv oldalon! >>





Ez is érdekelhet:

INTERJÚ
2018-02-15 14:47:44
Tovább

Bob Hoffman: Marsbéli marketing - Avagy hová tűnt a józan ész a reklámiparból?

Bob Hoffman cikkeinek és előadásainak sajátos gyűjteménye. Marketinges és reklámos számára felkavaróan tanulságos olvasmány. Oláh Andrea Kovács Leventével, reklámügynökség tulajdonossal beszélgetett.



trend fm

MINDENNAPI
2017-11-20 09:46:26

„sötét van nélküled / szemem ki sem nyitom”

Tovább
MINDENNAPI
2019-03-06 15:18:18

„mintha érezték / volna, hogy nem vagyok / az, aminek látszom” – Pál Sándor Attila: Szarvasének

Tovább