Jani Dániel

Marketing stratégia


Kiadó: Publio
ISBN: 9789634433996
Megjelenés: 2019-02-20 10:00:00
vásárlás ►
Miután azonosította célpiacát, a kérdés az lesz, hogyan szabja személyre hirdetési üzenetét úgy, hogy vásárlásra késztesse az embereket. Miért kellene foglalkozniuk vele? Hogyan ragadja és tartsa meg figyelmüket kevesebb, mint 5 másodperc alatt? Itt képesnek kell lennie arra, hogy rábírja a potenciális ügyfeleket termékének megvásárlására. Nyilvánvaló, hogy miért van szükségük a termékére. Hisz benne és úgy gondolja, mindenkinek hinnie kellene. Alapvető, hogy megfogalmazza, mi is a terméke vagy szolgáltatása és mit nyújt ez a fogyasztónak. „Induló online vállalkozóként az információk tengerében nehéz felmérni mi is a lényeges információ. Nehéz átlátni a folyamatokat és eldönteni mi az, ami igazán szükséges az első lépések megtételéhez. Jani Dániel könyve kezdőknek, a marketing alapjait megérteni kívánóknak kiváló olvasmány, ami tömören és lényegre törően, az alapjaitól magyarázza el azokat a módszereket, amik segíthetnek az első vevők megszerzésében és a marketing rendszerek kialakításában.” Vida Ági, pszichológus, online marketing szakértő





Ez is érdekelhet:

MINDENNAPI
2017-11-20 09:46:26

„sötét van nélküled / szemem ki sem nyitom”

Tovább
SZERINTETEK
2019-01-14 19:00:53

Cixin Liu: A sötét erdő (Háromtest-trilógia 2.)

Tovább
HÍREK
2020-03-30 16:52:08

Sorsfordító történetek – Novellaíró pályázat

Tovább