Előhatás - A meggyőzés forradalma
Kiadó: HVG Könyvek
ISBN: 9789633044353
Megjelenés: 2017-06-09 18:33:00
méret: 210 mm x 140 mm x 12 mm
Mi különbözteti meg az átlagos meggyőzőerejű embereket a rendkívül sikeresektől?
Robert Cialdini, az ikonikus Hatás szerzője ezúttal bemutatja a meggyőzés leghatékonyabb módját, és azt is elárulja, hogy a titok nem magában az üzenetben rejlik, hanem az üzenet átadása előtti döntő pillanatban.
Korunk egyik legtöbbet hivatkozott szociálpszichológusa a legújabb tudományos kutatások és saját tapasztalatai alapján mindenki számára közérthetően magyarázza el a meggyőzés mestereinek módszereit. Bemutatja, miként érik el a legjobb kommunikátorok, hogy a közönség már az előtt befogadóvá váljon az üzenetre, mielőtt meghallja azt.
Cialdini szerint nem muszáj megváltoztatnunk a hallgatóság hozzáállását vagy meggyőződéseit - csupán a közönség figyelmének fókuszát kell módosítanunk közvetlenül az előtt, hogy a megfelelő tettet várnánk tőlük. A sikeres onlinemarketing-hadjáratoktól a hatékony háborús propagandáig kísérletek és beszámolók hosszú sorára építve szemlélteti, hogyan vezet el a figyelem ügyes irányítása a hatásos előkészítéshez és a kívánt eredményekhez.
A meggyőzés leghatékonyabb módja.
Robert Cialdini, az ikonikus Hatás szerzője legújabb könyvében bemutatja a meggyőzés leghatékonyabb módját, és azt is elárulja, hogy a titok nem magában az üzenetben rejlik, hanem az üzenet átadása előtti döntő pillanatban. A könyvről Tanács Eszter, a kötet szerkesztője beszél.
Olvassa el a teljes cikket a Mindennap Könyv oldalon! >>
Robert Cialdini, az ikonikus Hatás szerzője ezúttal bemutatja a meggyőzés leghatékonyabb módját, és azt is elárulja, hogy a titok nem magában az üzenetben rejlik, hanem az üzenet átadása előtti döntő pillanatban.
Korunk egyik legtöbbet hivatkozott szociálpszichológusa a legújabb tudományos kutatások és saját tapasztalatai alapján mindenki számára közérthetően magyarázza el a meggyőzés mestereinek módszereit. Bemutatja, miként érik el a legjobb kommunikátorok, hogy a közönség már az előtt befogadóvá váljon az üzenetre, mielőtt meghallja azt.
Cialdini szerint nem muszáj megváltoztatnunk a hallgatóság hozzáállását vagy meggyőződéseit - csupán a közönség figyelmének fókuszát kell módosítanunk közvetlenül az előtt, hogy a megfelelő tettet várnánk tőlük. A sikeres onlinemarketing-hadjáratoktól a hatékony háborús propagandáig kísérletek és beszámolók hosszú sorára építve szemlélteti, hogyan vezet el a figyelem ügyes irányítása a hatásos előkészítéshez és a kívánt eredményekhez.
A meggyőzés leghatékonyabb módja.
Robert Cialdini, az ikonikus Hatás szerzője legújabb könyvében bemutatja a meggyőzés leghatékonyabb módját, és azt is elárulja, hogy a titok nem magában az üzenetben rejlik, hanem az üzenet átadása előtti döntő pillanatban. A könyvről Tanács Eszter, a kötet szerkesztője beszél.
Olvassa el a teljes cikket a Mindennap Könyv oldalon! >>
Ez is érdekelhet:
INTERJÚ
Tovább
Robert Cialdini, az ikonikus Hatás szerzője legújabb könyvében bemutatja a meggyőzés leghatékonyabb módját, és azt is elárulja, hogy a titok nem magában az üzenetben rejlik, hanem az üzenet átadása előtti döntő pillanatban. A könyvről Tanács Eszter, a kötet szerkesztője beszél.