A közösségi média nagykönyve - Hogyan vidd sikerre céged és önmagad
Kiadó: Athenaeum Kiadó
ISBN: 9789632935256
Megjelenés: 2016-02-29 00:00:00
méret: 215 mm x 160 mm
Ma már szinte nincs is olyan beszélgetés, amiben ne említenék meg a Facebook, YouTube vagy éppen a lájkolni szavakat. A közösségi média felülete olyannyira mindennapjaink részét képezi, hogy ezen beszélgetünk ismerőseinkkel, nézünk filmeket vagy éppen olvasunk híreket. Mindennapjaink mellett vásárlási szokásainkat is befolyásolják ezek a felületek, vállalkozóként, cégként azonban nem minden esetben a leghatékonyabb módon vagyunk rajtuk jelen.
A közösségi média nagykönyve éppen ezért esettanulmányokon és feladatokon keresztül bevezet a közösségi média minden aktuális kérdéskörébe, az oldalak kiválasztásától a trollok kezelésén át a nyereményjátékokig.
A szerző, Klausz Melinda 2007 óta foglalkozik közösségi média marketinggel, 2008 óta blogol, élete első Facebook hirdetését pedig 2009-ben hozta létre. Cégét, a Klausz Social Groupot a Magyar Marketing Szövetség 2015-ben két KKV-Marketing Gyémánt díjjal is kitüntette közösségi média marketing megoldásai és eseménykommunikációja miatt.
"
Szakértő kérdések és válaszok a közösségi médiából
„…tíz Facebook lájk segítségével pontosabb képet kaphatunk valakiről, mint, mondjuk egy kollégától. Százötven lájk többet mond el, mint az illető édesanyja, háromszáz lájk pedig jobban beazonosít bennünket, mint a saját házastársunk.” Klausz Melinda Megosztok, tehát vagyok könyve egy rendkívül komplex kötet, egyszerre tájékoztató, érdekfeszítő, és annyi tudást halmoz magába, hogy anélkül, hogy az ember lépten-nyomon oldalakat idézne belőle, nehéz összességében beszélni róla. Egy biztos, tankönyvnek is kiváló lenne.
Olvassa el a teljes cikket a Mindennap Könyv oldalon! >>"
A közösségi média nagykönyve éppen ezért esettanulmányokon és feladatokon keresztül bevezet a közösségi média minden aktuális kérdéskörébe, az oldalak kiválasztásától a trollok kezelésén át a nyereményjátékokig.
A szerző, Klausz Melinda 2007 óta foglalkozik közösségi média marketinggel, 2008 óta blogol, élete első Facebook hirdetését pedig 2009-ben hozta létre. Cégét, a Klausz Social Groupot a Magyar Marketing Szövetség 2015-ben két KKV-Marketing Gyémánt díjjal is kitüntette közösségi média marketing megoldásai és eseménykommunikációja miatt.
"
Szakértő kérdések és válaszok a közösségi médiából
„…tíz Facebook lájk segítségével pontosabb képet kaphatunk valakiről, mint, mondjuk egy kollégától. Százötven lájk többet mond el, mint az illető édesanyja, háromszáz lájk pedig jobban beazonosít bennünket, mint a saját házastársunk.” Klausz Melinda Megosztok, tehát vagyok könyve egy rendkívül komplex kötet, egyszerre tájékoztató, érdekfeszítő, és annyi tudást halmoz magába, hogy anélkül, hogy az ember lépten-nyomon oldalakat idézne belőle, nehéz összességében beszélni róla. Egy biztos, tankönyvnek is kiváló lenne.
Olvassa el a teljes cikket a Mindennap Könyv oldalon! >>
ISBN: 9789635430444
Megjelenés: 2020-10-20
méret: 215 mm x 161 mm x 20 mm
Megjelenés: 2020-10-20
méret: 215 mm x 161 mm x 20 mm
A közösségi média botránykönyve - Hogyan kezeljük a közösségi média konfliktusat a digitális térben?
ISBN: 5901234123457
Megjelenés: 2019-10-01
Megjelenés: 2019-10-01
ISBN: 9789632936529
Megjelenés: 2017-04-14
méret: 215 mm x 160 mm
Megjelenés: 2017-04-14
méret: 215 mm x 160 mm
Ez is érdekelhet:
SZERINTETEK
Tovább
„…tíz Facebook lájk segítségével pontosabb képet kaphatunk valakiről, mint, mondjuk egy kollégától. Százötven lájk többet mond el, mint az illető édesanyja, háromszáz lájk pedig jobban beazonosít bennünket, mint a saját házastársunk.”
Klausz Melinda Megosztok, tehát vagyok könyve egy rendkívül komplex kötet, egyszerre tájékoztató, érdekfeszítő, és annyi tudást halmoz magába, hogy anélkül, hogy az ember lépten-nyomon oldalakat idézne belőle, nehéz összességében beszélni róla. Egy biztos, tankönyvnek is kiváló lenne.