Klausz Melinda

A közösségi média nagykönyve (bővített kiadás) - Hogyan vidd sikerre a céged és önmagad


Kiadó: Athenaeum Kiadó
ISBN: 9789635430444
Megjelenés: 2020-10-20 09:30:12
méret: 215 mm x 161 mm x 20 mm
vásárlás ►
Ma már szinte nincs is olyan beszélgetés, amelyben ne említenék meg a Facebook,
Instagram, YouTube vagy éppen a lájkolni szavakat. A közösségi média felülete olyannyira
mindennapjaink részét képezi, hogy ezen beszélgetünk ismerőseinkkel, nézünk filmeket
vagy éppen olvasunk híreket. Mindennapjaink mellett ezek a felületek a vásárlási
szokásainkat is befolyásolják, vállalkozóként, cégként azonban nem minden
esetben a leghatékonyabb módon vagyunk rajtuk jelen.
A Közösségi média nagykönyve éppen ezért esettanulmányokon és feladatokon
keresztül bevezet a közösségi média minden aktuális kérdéskörébe, az oldalak kiválasztásától
a trollok és influencerek kezelésén át a nyereményjátékokig.


Klausz Melinda 2007 óta foglalkozik közösségimédia-marketinggel, 2008 óta blogol, élete első Facebook-hirdetését 2009-ben hozta létre. Cégét, a Klausz Social Groupot a Magyar Marketing Szövetség hat KKV-Marketing Gyémánt-, a turizmus szakma 5 díjjal tüntette ki, míg 2019-ben elhozták a Kreatív Influ' Aranyát, illetve az Internet Hungary egyik fődíját is a közösségimédia-marketinget érintő megoldásaik, eseménykommunikációik és influencerkampányuk miatt.

A 2016-ban megjelent könyv bővített, aktualizált kiadása kerül most az olvasók
kezébe.

vásárlás ►tovább ►
ISBN: 9789632936529
Megjelenés: 2017-04-14
méret: 215 mm x 160 mm




Ez is érdekelhet:

MINDENNAPI
2017-11-20 09:46:26

„sötét van nélküled / szemem ki sem nyitom”

Tovább
SZERINTETEK
2019-01-14 19:00:53

Cixin Liu: A sötét erdő (Háromtest-trilógia 2.)

Tovább
SZERINTETEK
2019-08-26 09:15:48

Vajda Pierre: Ripityom – Jávor Pál, aki kétszer halt meg

Tovább