Klausz Melinda

A közösségi média botránykönyve - Hogyan kezeljük a közösségi média konfliktusat a digitális térben?


Kiadó: KOZOSSEGI-MEDIA.COM
ISBN: 5901234123457
Megjelenés: 2019-10-01 15:30:10
vásárlás ►
"Az online felületeken szemvillanás alatt terjedhetnek a konfliktusok. Elég egy át nem gondolt gyors, vagy éppen egy megfelelő, de túl késői válasz és arra eszmélünk, hogy már a sajtó foglalkozik velünk, a vásárlók bojkottot hirdetnek, az árbevételünk pedig csökken.

Bár könnyű és gyors megoldásnak tűnhet a negatív hozzászólások törlése, bannolása, sajnos nem minden felületen tehetjük ezt meg, másrészt a mai felhasználók igencsak átlátják az oldalak működését és könnyűszerrel választhatnak egy számunkra fájóbb támadási formát. Érdemes tehát megtanulni inkább a konfliktusok megfelelő kezelését!

Könyvünkben közel 150 esettanulmányon és számos feladaton keresztül mutatjuk be kifejezetten a social media felületeken megjelenő vállalati, munkahelyi és magánéleti konfliktusok, problémák valamint panaszok típusait, megoldási és megelőzési módjait.

A kötetben a trollok, az influencerek, a nyereményjáték-vadászok, az Instagram "fake-beszállítók" és az általuk okozott konfliktusok is helyet kapnak."

vásárlás ►tovább ►
ISBN: 9789632936529
Megjelenés: 2017-04-14
méret: 215 mm x 160 mm




Ez is érdekelhet:

MINDENNAPI
2017-11-20 09:46:26

„sötét van nélküled / szemem ki sem nyitom”

Tovább
SZERINTETEK
2019-01-14 19:00:53

Cixin Liu: A sötét erdő (Háromtest-trilógia 2.)

Tovább
SZERINTETEK
2019-08-26 09:15:48

Vajda Pierre: Ripityom – Jávor Pál, aki kétszer halt meg

Tovább