Klausz Melinda

A közösségi média botránykönyve - Hogyan kezeljük a közösségi média konfliktusat a digitális térben?


Kiadó: KOZOSSEGI-MEDIA.COM
ISBN: 5901234123457
Megjelenés: 2019-10-01 15:30:10
vásárlás ►
"Az online felületeken szemvillanás alatt terjedhetnek a konfliktusok. Elég egy át nem gondolt gyors, vagy éppen egy megfelelő, de túl késői válasz és arra eszmélünk, hogy már a sajtó foglalkozik velünk, a vásárlók bojkottot hirdetnek, az árbevételünk pedig csökken.

Bár könnyű és gyors megoldásnak tűnhet a negatív hozzászólások törlése, bannolása, sajnos nem minden felületen tehetjük ezt meg, másrészt a mai felhasználók igencsak átlátják az oldalak működését és könnyűszerrel választhatnak egy számunkra fájóbb támadási formát. Érdemes tehát megtanulni inkább a konfliktusok megfelelő kezelését!

Könyvünkben közel 150 esettanulmányon és számos feladaton keresztül mutatjuk be kifejezetten a social media felületeken megjelenő vállalati, munkahelyi és magánéleti konfliktusok, problémák valamint panaszok típusait, megoldási és megelőzési módjait.

A kötetben a trollok, az influencerek, a nyereményjáték-vadászok, az Instagram "fake-beszállítók" és az általuk okozott konfliktusok is helyet kapnak."

vásárlás ►tovább ►
ISBN: 9789632936529
Megjelenés: 2017-04-14
méret: 215 mm x 160 mm




Ez is érdekelhet:

MINDENNAPI
2017-11-20 09:46:26

„sötét van nélküled / szemem ki sem nyitom”

Tovább
MINDENNAPI
2018-06-27 09:37:48

Budapest Book Pride – Könyvek homoszexualitásról és LMBTQ emberekről

Tovább
HÍREK
2020-03-30 16:52:08

Sorsfordító történetek – Novellaíró pályázat

Tovább