Hogy írna ma Radnóti verset? – Versplakátok a fővárosban
Weöres Sándor, Kosztolányi Desző, Petőfi Sándor és Radnóti Miklós egy-egy verse elevenedik meg Budapest 30 különböző pontján, ugyanis a MyAd Marketing csapata mai köntösbe öltöztették, citylight plakátokon egy messenger chatablakban párbeszédes formában, hangulatjelekkel megfűszerezve jelenítették meg a fenti szerzők egy művét vagy annak egy részletét. A négy plakátból kettőhöz videó is készült.Radnóti Miklós Bájolója a MyAd Marketing videóján.
Mindennapjaink szerves részévé vált az online kommunikáció, ez adta a kampány alapötletét is: milyen lenne, ha irodalmi nagyjaink a mai korban élnének? Ha a verseket nem papírra vetették volna, hanem az online térben osztották volna meg őket egymással? A versek mai köntösbe öltöztetett megjelenítése mit sem változtat azok értékén, mégis izgalmas, egyedi nézőpontból közelíti meg a verseket. Céljuk, hogy a költészet valóban maradandó legyen minden generáció számára, és az iskolások is értékként tekintsenek irodalmunkra, szívesen olvassanak verseket, élményként éljék meg a kötelező irodalmak olvasását is. A MyAd csapata ebben a hónapban nem csak a várost, de a közösségi felületeket is elárasztják verses tartalmakkal.
Petőfi Sándor A bánat? Egy nagy óceán című verse a MyAd Marketing videóján.
A plakátok lelőhelyét is egy-egy kép segítségével kommunikálja a csapat a Facebook oldalán. Weöres Sándor Tíz lépcső című versét tehát itt, Kosztolányi Dezső Akarsz-e játszani című művét itt, Petőfi alkotását itt, Radnótiét pedig itt.
mindennapkonyv.hu /szinhaz.org
Borítókép: MyAd Facebook oldal