Megjelent a JCDecaux „Álljon meg egy novellára!” című novelláskötete
A sikeres novellapályázat újabb szintre emelkedett, hiszen a JCDecaux által meghirdetett verseny nyertes alkotásai már könyv formában is elérhetőek a közönség számára. Az Athenaeum Kiadó gondozásában megjelent kötet már megvásárolható a könyvesboltokban.Rendkívül aktív részvétel
Az elmúlt három év alatt összesen 10 800 novella érkezett a kiírt pályázatra, ebből minden évben 20 írás került ki győztesen. Ebből a 60 novellából áll a ma bemutatott kötet. A sajtótájékoztatón több nyertes novellaíró is jelen volt, akik már a helyszínen átvehették saját példányukat a könyvből.
Elismerő és biztató szavak a szervezőktől és a zsűritől
Ahogyan Samu Tímea, a JCDecaux vezérigazgatója elmondta: „Évről évre egyre több ember szeretné elmondani a véleményét, kiönteni a lelkét, megmutatni egy percet az életéből, elképzelni egy vágyott, vagy kevésbé vágyott jövőt, felidézni régmúlt időket, leporolni családi fotókat, vagy csak újra átélni meghitt pillanatokat, és még sorolhatnám, milyen jellegű gondolatok, érzések öltöttek testet egy-egy írásban. Nagy öröm számomra, hogy kezemben tarthatom azt a kötetet, amiben ezek az alkotások maradandót nyújtanak nemcsak a ma olvasóinak, de a következő generációnak is, még a mai rohanó világban is érték a könyv, az olvasás.”
Az elmúlt három év legjobb közönségdíjas alkotásokat a József Attila-díjas Grecsó Krisztián író olvasta fel, aki örömmel vett részt az eseményen és szeretne kiállni a hasonló megmozdulások mellett.
„Szurkolok, hogy más magáncégek is kedvet kapjanak, és mecénásként, kultúratámogatásra használják saját erőforrásaikat, ahogy a JCDecaux teszi. Három év jól mutatja, hamar hagyomány lesz belőle, az író emberek és az olvasók egyaránt várják, szeretik, számítanak rá.”
A rendezvényen részt vett a könyvmegjelenés szponzora és támogatója, a Líra Könyv Zrt. és az Athenaeum Kiadó képviseletében Szabó Tibor Benjámin.
„Különösen megtisztelő, hogy könyves partnerként lehetőségünk volt részt venni a JCDecaux Álljon meg egy novellára! kampányában, amely kezdeményezés újraértelmezi az utasvárók funkcióját, és nemcsak szórakoztatóbbá teszi a várakozás perceit, de olyan, csak az írók segítségével megközelíthető üzeneteket, meglátásokat, hangulatokat: vagyis élményeket ad az utazóközönség számára, amelyek kinyitják és átszínezik a hétköznapokat. Igazi varázslat. A JCDecaux-nak ez a gondolata egyszerre felemelő és inspiráló.”
Megjelenés: 2019-11-19
méret: 183 mm x 124 mm