
Díjat nyert Cannes-ban az Írók Boltja kampánya
Két bronzéremmel díjazták az Írók Boltja és az olvasás népszerűsítése céljából készített Nyitott polcok kampányt a Cannes Lions fesztiválon Média és Social kategóriában. A kezdeményezéshez több mint 35 közéleti személyiség csatlakozott, a projektet 30 000 nevezésből választották be a legjobb reklámok közé.
Beszélgetés az ATV Startban az Írók Boltja olvasásnépszerűsítő programjáról.
Hírességek könyvespolcait mutatták meg
A projekt keretében több mint 35 ismert közéleti személyiség, írók, költők, zenészek, színészek, rendezők, újságírók és gasztronómiai szakemberek engedtek bepillantást könyvespolcaikba kedvenc műveikkel – többek között Mautner Zsófi, Farkas Roland Wolfie a Punnany Massifból, Vámos Miklós és Fábián Janka. Az így bemutatott polcokat a rajongók a www.nyitottpolcok.hu oldalon tekinthették meg, azokat a szerzeményeket pedig, amelyek megtalálhatóak a bolt online kínálatában, meg is vásárolhatták.
„Óriási elismerés, hogy a kampányt a legnagyobb szakmai fesztiválon is díjazta a zsűri, ahol a legkomolyabb nemzetközi kreatív ügynökségek alkotásaival versenyzett. A projekt összesen 30 000 nevezés közül 4 kategóriában került shortlistre, amiből 2-t szerencsésen díjra is váltott” – mondta Jedlicska Márton, a Wavemaker kreatív igazgatója.
A díjnyertes projekt beharangozó videója.
A projekt ötletgazdája a Wavemaker Magyarország volt, a kivitelezést az Umbrella és a Sans Cliché segítette.
mindennapkonyv.hu / mmonline.hu
„mintha érezték / volna, hogy nem vagyok / az, aminek látszom” – Pál Sándor Attila: Szarvasének
